Skip to main content

Acampada dels joves del Riberal

Per primer cop a la vida airenovenca, l'equip de mainada ha decidit portar els joves de la colla, tot un cap de setmana a la muntanya.

Divendres 18 de març, 9 joves de la colla i 4 adults van marxar per a passar el cap de setmana a l'Albera.

La intenció era anar a dormir al refugi del Coll de Banyuls, però arribant allà, a les 21h, ens vam trobar amb un refugi ocupat. Vam decidir canviar el programa i vam estar acollits al xalet de l'Albera, al coll de l'Ullat.
Desprès d'una instal.lació ràpida i del sopar, vam fer jocs de cartes.

Dissabte al matí, vam sortir d'excursió direcció el pic Neulós…

Desprès d'una horeta caminant, vam arribar al cim del pic on vam poder gaudir del paísatge, dels dos costats de l'Albera, i aixecar un pilar de 3.

A la tarda, els joves van treballar a l'organització d'una tarda de jocs pels nens petits que tindrà lloc el diumenge 26 de març.

Desprès d'una feina ben feta, va arribar el moment de fer jocs tots plegats!

A la nit, vam preparar un bon sopar a la brasa i vam aprofitar d'una vetllada de jocs.

Diumenge al matí vam recollir tot, endreçar, netejar, abans de marxar cap al llac de St Joan Plà de Corts.
Al llac, joves i grans ens vam desfogar fent jocs a l'aire lliure abans de tornar cap al local a retrobar els pares.

Un cap de setmana molt agradable, on els joves han pogut descobrir una part de les nostres muntanyes, passar temps junts, organitzar una tarda d'activitats pels més petits, i on els adults hem pogut compartir moments privilegiats amb els joves de la colla.