Skip to main content

Millars: la cita més important de l'estiu

A pocs dies de Millars, ens mobilitzem?

Des del 1997 Millars ha estat i és la cita la més important de l'estiu, i a vegades ha estat la més important de la temporada!

Ho és per més d'una raó: 

Tot primer els organitzadors de la Fira volen posar l'accent sobre la catalanitat de la festa, al llarg dels 4 dies. Cada any obrim la festa amb Hamlet, diables, bruixes i sorollosos, i la tanquem amb el correfoc més important de l'estiu per la participació de públic i la quantitat de pòlvora que s'hi crema. Entremig hi aixequem castells i surt el Ball de Banyetes acompanyat pels nostres músics, TOTS!

En segon, els organitzadors havien apuntat durant molts anys de proposar una actuació castellera amb 3 colles. Una voluntat que ens ha permès posar Millars com a objectiu, de la mateixa manera que un equip d'esport se posa com a objectiu una final.

No és un atzar si la millor actuació de la colla castellera és la de Millars 2017. En aquesta plaça per

  • primera vegada el 1997,  hi hem descarregat 2 castells de 6, tot just 2 mesos després del bateig
  • primera vegada hi hem descarregat el 5de6
  • primera vegada hi hem descarregat el pilar de 5
  • per primera vegada hi hem descarregat el 4de7
  • hi hem carregat el primer 4de7 amb agulla
  • hi tenim encara avui la millor actuació de la colla!

No és cap atzar, i molts anys s'hi ha fet la millor actuació castellera a Catalunya Nord.

A pocs dies d'aquesta fita tan important no podem fallar!

Apuntem-nos a les actuacions castelleres i correfocs, apuntem-nos si tenim la voluntat de mantenir el nivell, de superar-nos!

Ho farem si tots plegats hi participem: Sorollosos, Diables, Bruixes, Gralles, Sacs, Banyetes...

i preparem-nos participant també a tots i cada un dels assaigs, a totes i cada una de les actuacions.

 Imatge de WhatsApp 2025 07 20 a les 21.50.44 76568c55