Skip to main content

Espurnes a Cabestany

Espurnes a Cabestany

Diables i Bruixes han tornat a il·luminar carrers i places.

En el marc de la Festa catalana de Cabestany Diables i Bruixes, al so de Gralles i Sorollosos s'han apoderat de nou dels carrers. Són 4 gotes d'aigua que han acollit la cascada i les primeres carretilles, uns pensaven que la història se repetia, però, finalment no, eren 4 gotes d'aigua i prou!

A més de ser el primer dels nostres correfocs des del ball de diables de santy Joan, Cabestany ha acollit 6 diables nous, 6 que s'estrenava.

Un correfoc acabat a davant del centre cultural on cremat i xicolatada han tingut gran èxit, belleu és la frescor d'un vespre de tardor  que atreia el públic.

La Tres Vents animava el final de nit.

Un agraïment als organitzadors i felicitacions a tots els airenovencs presents, tots els que ho han fet possible.

 Més fotografies